Kupec ima pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov trgovcu sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu. Za odstop od kupoprodajne pogodbe sklenjene na daljavo, se šteje pravilno in v celoti izpolnjen obrazec, dostopen na zgornji povezavi. Obrazec se priloži v paket z izdelki, ki jih kupec vrača.
Kupljene izdelke je potrebno vrniti trgovcu najkasneje v roku 14-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti trgovcu nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Če je poštni paket, s katerim je kupec prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce ali če je kupec odprl varnostni pečat izdelka.
Za vrnjene izdelke trgovec kupcu takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema obrazca o odstopu od kupoprodajne pogodbe sklenjene na daljavo, vrne vplačani znesek na naveden osebni oz. transakcijski račun. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.
Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe sklenjene na daljavo bremeni kupca, je strošek vračila izdelkov trgovcu na naslov: Hartis d.o.o., Liminjan 7b 6320 Portorož.